Vračilo in menjava

V roku 14 dni od dneva nakupa imate možnost vrnitve kupljenih artiklov, ob tem pa ste upravičeni do zamenjave artikla ali povračila denarja.

Artikel, ki ga želite vrniti ali zamenjati mora biti nepoškodovan. Vrnjen mora biti v originalni in nepoškodovani embalaži z vso priloženo opremo. V nasprotnem primeru bo reklamacijski zahtevek zavrnjen ali delno razrešen.

V roku 14 dni od prevzema paketa, nas pisno obvestite, da odstopate od pogodbe (preko emaila ali pošte) in nam v roku 30 dni vrnite izdelek na naš naslov: Infomedia d.o.o., Dobravica 49, 8310 Šentjernej.

V primeru vračila kupnine izpolnite:  OBRAZEC ZA VRAČILO KUPNINE

V primeru menjave izdelka izpolnite: OBRAZEC ZA MENJAVO IZDELKA

V paket pripišite večmestno kodo reklamacije, ki jo prejmete na email po izpolnitvi obrazca.

Pošiljk, pri katerih ne bo navedena večmestna koda reklamacije oziroma menjave ne moremo identificirati. Posledično zahteva po vaši reklamaciji/menjavi ne bo razrešena.

Strošek pošiljanja je na strani pošiljatelja. Pošiljke z odkupnino ne sprejemamo.

V primeru, da pisne odpovedi od pogodbe ne prejmemo v roku 14 dni od prevzema pošiljke, vračilo oziroma menjava nista možna.

V roku 8 delovnih dni od prejema vašega paketa bo artikel zamenjan oz. bo denar vrnjen.

Reklamacija

V primeru, da vaš artikel ne deluje pravilno, lahko uveljavljate garancijo. Na vse elektronske naprave v naši ponudbi imamo 12 mesecev garancije.

Garancija ne velja v primeru:

  • fizične poškodbe
  • obrabe zaradi uporabe
  • napak, ki nastanejo zaradi napačne, neustrezne in malomarne uporabe artikla

Artikel mora biti vrnjen v originalni in nepoškodovani embalaži z vso priloženo opremo. V nasprotnem primeru bo reklamacijski zahtevek zavrnjen ali delno razrešen.

V primeru reklamacije, nam izdelek pošljite na naš naslov: Infomedia d.o.o., Dobravica 49, 8310 Novo mesto.

V primeru vračila kupnine izpolnite:  OBRAZEC ZA VRAČILO KUPNINE

V primeru menjave izdelka izpolnite:  OBRAZEC ZA MENJAVO IZDELKA

V paket pripišite večmestno kodo reklamacije, ki jo prejmete na email po izpolnitvi obrazca.

Pošiljk, pri katerih ne bo navedena večmestna koda reklamacije oziroma menjave ne moremo identificirati. Posledično zahteva po vaši reklamaciji/menjavi ne bo razrešena.

Strošek pošiljanja je na strani pošiljatelja. Pošiljke z odkupnino ne sprejemamo.

V roku 8 delovnih dni od prejema vašega paketa bo reklamacija rešena. Razen v izjemnih primerih, za kar vas obvestimo in se dogovorimo.